Re: [MOEDE] Foredrag ønskes: Software suspend

On Sun, Apr 29, 2001 at 14:32:54 +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> suspend til disk - skriver din ram til disk, slukker dernæst for alt, pånær
>                    uret. Ved opstart, resumer BIOS, eller OS, fra det der
>                    ligger på disk. Hvis din BIOS supporterer det, kan
>                    det formentlig bringes til at virke med Linux. Hvis
>                    ikke, så er du lidt solgt, da Linux ikke supporterer
>                    resume fra disk, AFAIK. Kan køre i ugevis på batteri.

Virker hos mig.
MEN visse drivere SKAL unloades af apmdproxy da de kan medføre
at den enten ikke lukker ned, eller får problemer når den skal
startes igen.
(SuSE 6.4 , 2.2.18, toshiba 1620 http://www.sslug.dk/~frank/toshiba1620.shtml )

Men egentlig er dette mere sslug-teknik eller sslug-misc

Jeg tvivler på at det er nok til at fortælle om på et møde ?

Desuden min server er normalt tændt hele tiden (pt 37 dage), så
den behøver det ikke.

--
Frank Damgaard