Re: [MOEDE] Foredrag ønskes: Software suspend

On Sun, 29 Apr 2001, Ole Tange wrote:

> Jeg har lige været inde på
>
> http://falcon.sch.bme.hu/~seasons/linux/swsusp.html
>
> Den omhandler mulighed for at suspende sin linuxmaskine til disk. Så når
> du går på weekend, så trykker du lige sysrq-d og mandag morgen starter du
> derfra hvor du slap (OK, der er måske lige nogle netværksforbindelser, der
> er timet ud).

Øhhh er det ikke hvad vi kan i dag på laptops.
Jeg smider låget i og så sover dyret indtil jeg åbner
igen. Fungerer fint.

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.