Re: [MOEDE] 8. maj-mødet...

On Fri, Apr 20, 2001 at 01:49:30PM +0200, Peter Makholm wrote:
> Vi skal have noget til 8. maj.
>
> Forslag:
>
> VIM-syntaxfiler ved sslug@sslug (45 minuter).
> screen ved Makholm (15 minutter)
> htmltidy ved Sparre (15 minutter)
>
> Kommentare? Andre ideer?

Jeg har på et tidspunk lovet at snakke om hvordan man kan benytte
SSL under perl, så hvis i synes kunne jeg godt snakke lidt om det
den dag. Hvor lang tid det tager kommer an på hvor meget jeg skal
tage med - dvs. skal jeg også snakke noget om x.509 certifikater,
offentlig nøgle kryptering, generel perl socker programmering og
IP protokollen etc.

MVH David