Re: [MOEDE] 8. maj-mødet...

On Fri, 20 Apr 2001, Kim Schulz wrote:

> Er ikke en spiller som dig,

Jeg spiller stort set ikke, efter jeg har fået et barn, faktisk. Desværre.

Jeg mener stadig at spil er vigtige på Linux, om end ikke andet, så fordi
det er een af de ting der holder folk på Windows. Men, jeg er ikke den
aktive spiller jeg var engang.

Mads

Just because a program takes text commands makes it complex? I love GUI's. I
love using the web. I love WYSIWYG word processors. But I also love CLIs. It
feels more natural to me, as if I'm talking with the computer (granted, the
language isn't english, it's bash, and the vocabulary happens to be whatever's
is my PATH)--I tell it what to do and it does it for me (unlike GUI's where I
have to do everything my own damn self).
                                      - fassler, in response to MS France FUD