Re: [MOEDE] 8. maj-mødet...

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg har ikke tid - og er iøvrigt på ferie d. 8. maj, hvis jeg ikke
> tager meget fejl. Kim lød som om han var inde i det.

Er ikke en spiller som dig, men følger bare med i hvad der kommer frem
så jeg har noget at argumentere med når nogen påstår at der ikke findes
spil til linux.
Kunne godt sætte mig ind i det, men er desværre optaget den 8. maj.

MVH
kim

--
Quit worrying about your health.  It'll go away.
		-- Robert Orben