Re: [MOEDE] 8. maj-mødet...

Mads:

> Og, det er ikke fordi jeg som sådan har noget imod det,
> men at snakke om FreeCiv er efterhånden liiiidt ligesom
> at sige at Linux understøtter CDROM drev. Det rykker
> ikke RIGTIGT igennem. Det er ikke det, de unge vil have.

Min temmelig korte liste var ikke et forsøg på at beskrive
"state of the art" indenfor spil til Linux. Det var bare
lige dem jeg kunne komme på. Jeg spiller ikke rigtig andet
end "slangespil" (p.t. mest på en Nokia 3210) og Warcraft
for tiden.

Jacob (der for første gang spillede "slangespil" på noget
       der nok var en VAX for omtrent tyve år siden)