Re: [MOEDE] 8. maj-mødet...

On Fri, 20 Apr 2001, Kim Schulz wrote:

> gltron
> pingus
> Clanbomber
> Rocks n' diamonds
> Chromium
> FlightGear
> Cannon Smash
> Tux: a quest for Herring
> Powermanga

SourceForge, relevante katagorier.

tuxracer, alle dem fra mandrake, osv.

Og, det er ikke fordi jeg som sådan har noget imod det, men at snakke om
FreeCiv er efterhånden liiiidt ligesom at sige at Linux understøtter CDROM
drev. Det rykker ikke RIGTIGT igennem. Det er ikke det, de unge vil have.

Mads-som-iøvrigt-selv-er-gammel

Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity

                                 - Dennis Ritchie