Re: [MOEDE] Opfølgning på Debian-aftenenigår.

Peter:

> Oplysning til folket:
> Jeg har lagt de rå slides under http://hacking.dk/talks/debian

Jeg har sat en henvisning på foredragssiden:

   http://www.sslug.dk/foredrag/

> Evaluering (løst baseret på hvad vi snakkede om tilsidst):
>
> Jeg talte på et tidspunkt 27 maskiner. Det var alt hvad
> der stod fremme, både kasser, der skulle installeres på,
> ting der var andre problemer med og ting som blev brugt
> som støtte til installation.

Fik du talt de tre (fire?) ude i gangen med?

Blandt de talte maskiner har der sikkert været Juris maskine
med Debian-afspejlingen og både Nicks og min bærbare. Talte
du også din egen med?

> Det fungerede efter min mening godt med et relevant
> foredrag efterfulgt af installfest.

Ja. Jeg var lidt usikker på om det kunne fungere. Jeg tror
det var en god idé at køre foredrag og installation i samme
lokale.

> Men der manglede lidt organisering omkring
> installfesten.

Ja (indrømmer den ansvarlige for arrangementet).

Det skulle nok også have været gjort helt klart hvad der var
af ressourcer (netværk, Debian-afspejling, DHCP-tjener,
skiver, m.m.). Det kom til at køre lidt for meget på slap
line.

Jacob
--
"Dansk sprognævn er en flok spader!