Re: [MOEDE] Guadec tab

Fra: Frank Damgaard <sslug@sslug>

>"fundet", dvs. den var blot blevet væk og ikke "taget" ?

Med mit brug af anførselstegn skulle det
være indlysende, at den virkelig var blevet
fundet på Symbion, da den var et andet
sted end først antaget.

Den blev altså ikke "fundet", hvilket jeg
synes er rimelig vigtigt at fastslå.

De herligste hilsner

Claus Sørensen               K L I D
Formand                 ------------------          Tlf:     20 94 62 34