Re: [MOEDE] Guadec tab

"Claus Sørensen - Formand for KLID" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

>Den bærbare er blevet fundet, så det er
Uhhmm - hvordan _fundet_?!??
Er der en med en dårlig smag der har leveret den tilbage???
Var der en som havde taget den med hjem fordi der ikke var andre der ville
have den??
Stod den i et kosteskab ude i Symbion?!??
Oder was?!????

--
`  Med Venlig Hilsen | Regards                                         ´
`                                  H e n r i k   B ø g h               ´