Re: [MOEDE] Skiver til Debian-aften på torsdag?

> Hvad er status på forsyningen af skiver til Debian-aftenen
> på NBI på torsdag?

Ok, der ser ud til at være omkring 20 computer, der skal installeres
på. Deriblandt 2 styk PPC. Juri, er det dig der har forstand på det?

> Hvem kommer med skiver (til udlån)? Og hvor mange sæt?

Jeg tror det bliver lige stramt nok at der kommer officielle cd'er ud
af 2.2rev3 og jeg har ikke lige tid til at sikre mig at jeg kan lave
en iso-fil der virker, så jeg planlægger bare at brænde en håndfuld(5)
binær-1_NONUS af 2.2rev2.

For en sikkerheds skyld prøver jeg lige at huske at tage en håndfuld
tomme disketter med. Hvis der skulle være en enkelt eller to, der ikke
kan boote fra en cd.

Ellers går jeg ud fra at Juri havde et mirror med(?), så vi kan
installere nogle maskiner over netværk. Juri har du kun et mirror af
pakker eller har du et fuldt mirror, så alt kan installeres over
nettet. (Så skal der også lige bruges disketter til det, så jeg prøver
lige at finde en stor håndfuld.)

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash