Re: [MOEDE] Skiver til Debian-aften på torsdag?

"Jacob Sparre Andersen" <sslug@sslug> wrote in message
> Hvad er status på forsyningen af skiver til Debian-aftenen
> på NBI på torsdag?
>
> Det ser ud til at der kommer op til femten maskiner uden
> netværkskort.
>
> Hvem kommer med skiver (til udlån)? Og hvor mange sæt?

Vær opmærksom på at 2.2-r3 lige er kommet.
Jeg håber på at få den hentet i nat eller i morgen og har så mindst 1 skive
(CD 1) med.
Jeg vil forsøge at få brændt 3-5 eksemplarer af CD 1 til torsdag aften og så
tage min egen maskine med således at der kan brændes eksemplarer af CD 2 og
3 til dem der er intereserret.

--
`  Med Venlig Hilsen | Regards                                         ´
`                                  H e n r i k   B ø g h               ´