Re: [MOEDE] Strategi i efteråret med møder

On Wed, Apr 11, 2001 at 21:43:20 +0200, Peter Toft wrote:
> Rødder - hvad skal vi gøre i efteråret med møder.
>
> Jeg vil meget gerne holde fast i Malmø-møderne, men
> hvad med København??
>
> Vi har i dag møder i Symbion og tilsvarende NBI -
> totalt to gange per måned.
>
> Målgruppen er den samme alle tre steder - nørderne :)
>
> Jeg kommer med et lidt kontroversielt forslag - at vi
> slagter et møde i København for nørderne og lægger det
> fast at de kommende møder på Københavns hovedbibliotek
> er på begynderniveau og meget introducerende.

Det kommer jo an på hvem der "afholder" og står bag møderne.
Hvis det er andre der holder møderne (og andre foredragsholdere)
på Hovedbiblioteket så kan man sagtens holde flere møder.

Men hvis der er "resource" problemer, med at de samme personer
skal låse op og de samme der holder foredrag, så kan jeg se
der er et problem.

Men ummidelbart lød det ikke som om det skulle være de samme
foredragsholdere til møderne på biblioteket ?

> Der vil så være et møde for begyndere og et for nørder
> på højere plan i København hver måned.

København er stort, så der burde egentlig være basis for flere møder
hvis der er emner/foredragsholdere til rådighed.

--
Frank Damgaard