Re: [MOEDE] Forslag til den 10/4: De batmøde

"Hans-Henrik T. Ohlsen" wrote:

> sslug@sslug (Ole Tange) wrote in

> Det vil bl.a. kræve, at de, der melder sig som frivillige til
> arrangementer, også bliver brugt, eller i det mindst orienteret. Jeg
> meldte mig til GUADEC som frivillig, men fik aldrig nogen indkaldelse
> eller fx en mail om at der allerede var nok frivillige. Det er en god
> måde at de-motivere potentielle aktive på.

Da jeg koordinerede hjælpertilmeldingerne til GUADEC er det vel nok
passende at jeg svarer på denne:

Kort fortalt! Der er sket en fejl! vi har haft rigeligt brug for
hjælpere og alle (minus dig tilsyneladende) er blevet informeret med
tider, arbejdsopgaver osv.
Det er altså ikke fordi vi ikke har kunne bruge dig eller noget, men jeg
må have desværre have overset din mail i mængden af GUADEC mails jeg har
fået (der er over 2000 mails på under et par måneder).

Jeg beklager meget at denne fejl er sket og håber ikke det har
afskrækket dig helt fra at ville hjælpe til igen.

MVH
kim.

--
The older a man gets, the farther he had to walk to school as a boy.