Re: [MOEDE] Forslag til den 10/4: Debatmøde

Fra: Peter Toft <sslug@sslug>

> hrmmm.... Hans eller Ole, har I mulighed for at
> reservere projektor og M4?

Grundet situationen omkring GUADEC, vil jeg
ikke stå for arrangementer for andre end KLID.

De knap så herlige hilsner

Claus Sørensen               K L I D
Formand                 ------------------          Tlf:     20 94 62 34
Nøddelunden 110         Kommercielle Linux          Email:    sslug@sslug