Re: [MOEDE] Forslag til den 10/4: Debatmøde

On Thu, 5 Apr 2001, Ole Tange wrote:

> Hvordan får vi det budskab ud til resten af LUG'erne?

Skriv til <sslug@sslug> -> kerne/bestyrelser i danske
LUG'er

  "Med fare for at lyde som den idealist jeg er, vil jeg
   appellere til jer alle sammen: Lad os dog arbejde
   sammen og bruge hinanden, i stedet for at skændes og
   rakke hinanden ned."  -- Hanne Munkholm