Re: [MOEDE] Forslag til den 10/4: Debatmøde

On Wed, 4 Apr 2001, Claus Sørensen wrote:

> Da jeg ser, at en man overvejer at aflyse på tirsdag
> vil jeg foreslå et rigtigt hyggemøde, hvor vi diskutere
> situationen for Linux og Open Source i Danmark og
> Sverige, og hvordan vi kan ændre det.
>
> Altså mere et debatmøde end et foredragsmøde.
>
> Vi kunne jo evt. invitere nogle fra de andre LUG'er,
> da der er mange som holder fri pga. påske.

Fint at få sparket noget i gang - bare ikke særligt
fikst at det kommer efter at lokale er aflyst....

Well - Claus kan du reservere M4 og klare nøgle - dvs.
være mødeansvarlig?

"Nobody will ever need more than 640k RAM!"
                           -- Bill Gates, 1981
"Windows 95 needs at least 8 MB RAM."
                           -- Bill Gates, 1996
"Nobody will ever need Windows 95."