Re: [MOEDE] Forslag til den 10/4: Debatmøde

On Wed, 4 Apr 2001, Ole Tange wrote:

> God ide. Skal det være:
>
> * Politisk debatmøde. Vi diskuterer, hvordan Linux kommer mere på
>   dagordenen i det politiske liv og offentligheden.
>
> * Praktisk møde. Hvordan afholdes en Linux Demoday? Hvordan afholdes et
>   installationsarrangement?
>
> * Få flere aktive. Hvordan får vi flere aktive? Hvordan får vi fat i dem,
>   der er på stadiet mellem installationsarrangement og GNU Ada-programmør?

* Hvordan holder man foredrag? Hvordan undgår man at falde i de mest
  almindelige fælder?

Hvordan finder vi ud af, hvad de har brug for at vide?

/Ole
--
Strid: Men så sig mig i det mindste, Univers; hvordan skal det hele ende?
Universet: Det eneste jeg kan sige er at det hele ender godt.