Re: [MOEDE] Forslag til den 10/4: Debatmøde

On Wed, 4 Apr 2001, Claus Sørensen wrote:

> Da jeg ser, at en man overvejer at aflyse på tirsdag
> vil jeg foreslå et rigtigt hyggemøde, hvor vi diskutere
> situationen for Linux og Open Source i Danmark og
> Sverige, og hvordan vi kan ændre det.
>
> Altså mere et debatmøde end et foredragsmøde.

God ide. Skal det være:

* Politisk debatmøde. Vi diskuterer, hvordan Linux kommer mere på
  dagordenen i det politiske liv og offentligheden.

* Praktisk møde. Hvordan afholdes en Linux Demoday? Hvordan afholdes et
  installationsarrangement?

* Få flere aktive. Hvordan får vi flere aktive? Hvordan får vi fat i dem,
  der er på stadiet mellem installationsarrangement og GNU Ada-programmør?

> Vi kunne jo evt. invitere nogle fra de andre LUG'er,
> da der er mange som holder fri pga. påske.

Hvornår er påske egentlig?

/Ole
--
Strid: Men så sig mig i det mindste, Univers; hvordan skal det hele ende?
Universet: Det eneste jeg kan sige er at det hele ender godt.