Re: [MOEDE] Talare till den 1:a februari? Några idéer?

> Hvis der er nogle andre, der vil være med til det, så synes
> jeg en sammenlignende præsentation af kommandofortolkerne
> bash, tcsh og zsh kunne være spændende. Jeg tager mig gerne
> af tcsh-delen af præsentationen.

Jeg har godt nok tidligere afvist det, men jeg er villig til at overveje
at stå for zsh-delen, hvis du kommer med nogle flere oplysninger om hvad
du har forestillet dig, og vi kan finde en der vil stå for bash-delen.

Personligt synes jeg vi skal starte med at sammenligne nye/rene
installationer, dvs. uden personlig opsætning.

Henrik

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
Fordelen ved Windows er, at man ikke behøver foretage