Re: [MOEDE] Malm=f8 hyggem=f8de

On Thu, 29 Jun 2000, Hanne Munkholm wrote:

> har. Så jeg synes det er en lidt grov bemærkning
> overfor ham, egentlig.

Ih ja, sikke grov den var.
Det var fandens til problemer vi havde under et møderne
hos NBI, da vi ikke kunne få den til kører 1024x768.
Helt fint at folk måtte vente 20-30-40 minutter på
at vi fandt på at sætte den op i 800x600.

Læs hvad jeg skriver: vil du være sikker på at det virker,
så kør 800x600.

Det har intet med at være grov at gøre.

</FLAME>

mvh/hans