Re: [MOEDE] Malm=f8 hyggem=f8de

On Thu, 29 Jun 2000, Hans Schou wrote:

> Jeg vil kraftigt anbefale at den laptop kan køre 800x600.
> Mange projketorer kan ikke gå højere.

Og mange kan... Den jeg vil prøve at låne kan.

Om du kraftigt vil anbefale at mandens bærbare kan køre
800x600 ændrer ikke ret meget på om den kan, vel? Hvis
han skulle leve af at rejse rundt med den og sælge
noget, var det nok et meget godt råd at give ham.

Men nu har han været så venlig at ville holde foredrag
for os, og vi har ikke så meget som en tavle eller en
overhead projektor. Og han har nu engang den laptop han
har. Så jeg synes det er en lidt grov bemærkning
overfor ham, egentlig.

Jeg vil spørge om jeg kan låne den projektor.
--
Hanne Munkholm sslug@sslug