Re: [MOEDE] Malm=f8 hyggem=f8de

On Thu, 29 Jun 2000, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Patrik:

> Björn kommer med NBI's projektor. Johan bør være opmærksom
> på at den kun kører 600x800 pixel.

Hvis det er et problem kan jeg måske skaffe en der
kører 1024x768. Patrik, skal jeg prøve? Eller er
800x600 ok?

> Björn og jeg kommer i bil (selvom jeg egentlig gerne vil
> prøvekøre de nye tog). Der er plads til to til i bilen
> (eller Store Tux og én til).

Hvis ikke pto skal over til det møde i bil, vil jeg
meget gerne med. Især hvis det er mig der tager
projektor med. Så prøver vi toget en anden gang.

Om storeTux skal med bestemmer Jacob vel egentlig. (Til
dem der ikke ved det, er Tux på ferie hos Jacob for
tiden. )

 --
Hanne Munkholm sslug@sslug