Re: [MOEDE] Malm=f8 hyggem=f8de

Patrik:

> Vi behöver en videoprojektor, Johan har med sig en bärbar dator.

Björn kommer med NBI's projektor. Johan bør være opmærksom
på at den kun kører 600x800 pixel.

Björn og jeg kommer i bil (selvom jeg egentlig gerne vil
prøvekøre de nye tog). Der er plads til to til i bilen
(eller Store Tux og én til).

Jacob
--
"Any, sufficiently advanced, technology is indistinguishable from magic."