Möte

Hejsan,

Jag vet inte om detta är rätt mail address, men jag kunde inte hitta någon
annan mail address att maila detta till. Det är i allafall jag som kommer
att öppna för er om ni vill vara i malmö kl 18:00 på pauliskolans
datorförenings lokal och hålla mötet. Mail gärna så fort så möjligt, om
detta är rätt. Jag kommer att vara där om ni ska ha mötet där vilket jag
antar att ni ska ha. Jag vet inte om jag kommer att vara där hela tiden
det beror på hur länge det kommer att vara.

Mvh Mattias Björk