gps og mobil-telefon

Jeg har en gps modtager og min mobiltelefon med i
morgen.

Og der nogen fra svenskesiden, der tagere mobil med, så
vi kan komme i kontakt med hinanden hvis vi ikke kan
finde hinanden? jeg tænkte på at vi kunne jo bare sende
vores koordinater over sms...

Hvis der er en af dem, der går fra Sverige, der vil
udveksle mobilnummer med mig, så bare skriv privat.

I øvrigt: Skal vi have sslug-bannerene på stænger så vi
kan gå med dem højt løftet, så man kan se os?

jeg antager at SSLUG-tshirt er uniformen, hvis man har
en.

 --
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/