Re: [MOEDE] Hygge i Malmö

Martin Wahlen wrote:

> Tog någon upp tråden? Annars så är det dags NU! Jag
> är i sthlm den dagen så tyvärr kan jag inte.

> Nuvarande status:

> Keld - Kan inte
> Jacob - Kan inte
> Martin - Kan inte

> Micke - Snackade förra gången
> Patrik - Snackade gången innan dess

Da der er en del der ikke kan den dag, skulle man måske
overveje at flytte mødet?

Ellers må der være en dansker , der kan sige noget
fornuftigt om et eller andet, der gider komme med
derover.

Skal vi smide det ud på misc? Foredragsholder søges!

Jeg skal nok komme over, men jeg har ikke lige noget
foredrag klar. Introduktion til Linux, det er ikke
lige det I savner at høre om, vel? Jeg tør ikke holde
foredrag om sikkerhed endnu (hvis nogensinde:)

> Skall jag skriva till sslug@sslug och fråga om han vil
> prata om GCC, eller
> finns det någon på listan som vill komma till Malmö?

Det er måske en god ide.

Er der ikke en af jer, der har holdt foredrag på de
danske hyggemøder, der kan gentage foredraget i
Sverige? (Helst på en slags svensk) Der står Ole Tange
ud for næsten alle de kommende foredrag... Men han
siger han ikke kan svensk.

--
Hanne Munkholm sslug@sslug