Re: [MOEDE] sslug-announce mail

On Thu, 20 Apr 2000, Peter Toft wrote:

> Så skal de lige ud fra siden med programmet.
> http://www.sslug.dk/moede/medlems/2000-04-29/

Jeg har ikke fået svar fra ham siden sidst jeg skrev,
men jeg tror nok det passede dem dårligt den dag. Jeg
ringer nok til ham tirsdag, for at få helt klarhed.
Skal jeg sige til ham at vi ikke vil have dem
den dag?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

Then, after a second or so, nothing continued to happen