Re: [MOEDE] Hyggemoede 5/4 i Malmö

"Martin Wahlén" wrote:

> Ok, det ser dessvärre mörkt ut för mig också den dagen, kan vi ta det en
> annan dag? Eller vill ni ha mötet den 4:de...

Jeg kan godt tage over den 4. maj også. Men hvis der er
mange, der ikke kan, er det måske bedre at flytte det?

> Isf kanske Patrik kan ta hand om det denna gången? Hur var förra mötet
> föresten? Gick det bra med allt?

Yep.

Jacob hvor er billederne fra mødet?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

"I don't think Microsoft is evil in itself; I just
think that they make really crappy operating systems."
-- Linus Torvalds