Re: [MOEDE] Vedr. møde d. 3' torsdag i måneden.

Lars-Ole Antonsen wrote:

> Jeg håber ikke at jeg spørger dumt, men er den 3' torsdag i måneden ikke en
> Skærtorsdag?

Jo.

> Men, i holder måske møde under alle omstændigheder?

Nej. Under stort ståhej blev mødet flyttet.
SSLUG har medlemmer der planlægger deres forretningsrejser i forhold
til hyggemøderne.

> For hvis det er tilfældet, så dropper jeg både silden og snapsen den dag.

Det var også et problem. Medlemmerne var parate til at forlade
hus, familie etc. for at komme til hyggemøde.

Som plaster på såret er der 'medlems-møde' d. 29/4 på IT-højskolen.

--
best regards