Re: [MOEDE] Hyggemoede 5/4

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Martin:

> Vi lagde ingen planer for det næste møde, men jeg kan
> forestille mig at vi kan lokke Keld Jørn Simonsen til at
> komme over og fortælle om standardisering (Keld er vist
> noget lettere at forstå end de fleste københavnere).

Hvad siger Keld? Kan du den dag?

Har folk lyst til at høre noget om standardisering?
Keld du har vist lidt forskellige ting du kan fortælle
om?

Kunne du tænke dig at holde foredrag i Malmø?

> En anden mulighed kunne være at have en knap så teknisk snak
> om IT-politik og hvad der kan gøres for at motivere svenske
> politikere til at se positivt på frit programmel og åbne
> standarder.

Er der interesse for det blandt Malmø-hyggemødernes
deltagere? (I må meget gerne svare).

> Et foredrag om Python kunne også være en idé. (Peter og jeg
> havde lidt svært ved at finde ud af Mickes Python-kode)

Hvem kender vi der kan Python?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

"We are but packets in the Internet of life."
-- Mike, Columbia Internet