Re: [MOEDE] Email efter aftale med SSLUG

Johnny:

> Den er hermed afsendt, og jeg har ikke modtaget
> nogen form for fejlmeldinger ang. afsendelsen.

Uuups!

Der er vist et par mangler...

[...]

> jævnligt større møder med forskellige temaer og emner. Vi vil d. xx/yy 2000
                                                                   ^^^^^
> holde et møde om IT sikkerhed, specielt med henblik på internet sikkerhed for
> servere og klient maskiner der kører Unix. Mødet vil være delt i en række
> foredrag af cirka xx minutters varighed (varigheden afhænger af emnet).
                    ^^
Ikke så godt.

Foredrag af cirka 45 minutters varighed.

Mødet bliver holdt en tirsdag eller torsdag aften en af de
kommende måneder.

Du må hellere lige sende dem en besked hvor de få de hidtil
manglende detaljer.

God fornøjelse,

Jacob
--
ACRONYM: A Contrived Reduction Of Nomenclature Yielding Mnemonics