Re: [MOEDE] [SIKKERHED] Foreslag om hyggeaften (fwd)

Johnny Dann Jørgensen wrote:

> Hvem skal afsende/underskrive sådan en mail ?

Det skal bare være en fra SSLUG.
Når den har været vendt et par gange på listerne uden den
helt store modstand, så er alt ok.

> Det skal da være godkendt af SSLUG's bestyrelse, og ville det ikke være

Nej ikke når det er politiet. Hvis du vil invitere nogle kriminelle
er det nok en god idé lige at vende den med bestyrelsen.

> en god ide at inddrage dem, der organiserer mødet. Så kan der måske

Jacob er da vist allerede igang, men ellers så lad os få den sat på.

> Den der afsender brevet skal også have indsigt i SSLUG's procedurer
> eller mangel på samme :-)

Ehem, der er ikke nogen formalia på det område :)
(Det skal helst være en med adgang til www.sslug.dk, så kalenderen
også kan blive opdateret)

Jeg kan godt sende den, ikke noget problem.
Er den klar nu?

--
best regards