Re: [MOEDE] [SIKKERHED] Foreslag om hyggeaften (fwd)

On Tue, 4 Apr 2000 13:37:55 +0200, Tue Wennerberg wrote:

> omformulere de fřrste par sćtninger, men det ene ord tog det andet... Hĺber jeg
> er tilgivet :-)

Selvfřlgelig :-)

> Hvad siger du?

Det tegner sig til at blive et rigtigt godt brev. Jeg kan godt li' din
formulering, sĺ alle parter fĺr noget ud af sĺdan et mřde. Men jeg har
nogle spřrgsmĺl:

Hvem skal afsende/underskrive sĺdan en mail ?
Det skal da vćre godkendt af SSLUG's bestyrelse, og ville det ikke vćre
en god ide at inddrage dem, der organiserer mřdet. Sĺ kan der mĺske komme
noget mere med fra Peter Makholms bemćrkninger. Den der afsender brevet
skal ogsĺ have indsigt i SSLUG's procedurer eller mangel pĺ samme :-)
Alt i alt kunne det vćre sjovt at fĺ det afsendt inden et dřgns tid,
sĺ formuleringerne med lovforslaget stadig er aktuelle.
(parameterne x,y og z skal vćre udfyldt).

--
mvh: Johnny Dann Jřrgensen | sslug@sslug