Re: [MOEDE] [SIKKERHED] Foreslag om hyggeaften (fwd)

Tue Wennerberg <sslug@sslug> writes:

> Godt initiativ, Johnny! Jeg har skrevet en omformulering af dit brev til
> Schneekloth, som du er velkommen til at bruge. Jeg ville egentlig blot

Schneekloth, var det ikke et gammelt københavnsk amtsgymnasium?

> <mail>
> <to>sslug@sslug</to>
>
> Hej Hans-Erik Schneekloth,

Jeg har ikke lige skrevet noget konkret, men har alligevel et par
bemærkninger:

Gør det klart hvilken slags møde det er. Vi plejer at være 50-60 (?)
mennesker og to foredrag af 45 minutter per møde. Et af disse foredrag
kunne vi godt tænke os at politiets afdeling for it-kriminalitet
afholdte, da vi er interesseret i deres arbejde. Vi er interesseret i
hvilke sager de kan håndtere, hvordan man bedst kan hjælpe dem og
hvilket billed de har af it-kriminaliteten i Danmark. Vi vil selv
samme aften lave et foredrag om enten opsporing af crackere eller
sikring mod crackere alt efter hvad de kan tilbyde.

(Hvis deres melding er at de helst selv vil foretage alt
opsporingsarbejdet er det lidt dumt hvis vi ellers lave et foredrag om
opsporing samme aften.)

Senere i planlægningsforløbet skal vi nok også lige fortælle dem at vi
er en meget spørgelysten forsamling.

--
Don't forget! Large dogs are MUCH harder to kill than little dogs.