Re: [MOEDE] [SIKKERHED] Foreslag om hyggeaften (fwd)

On Mon, 03 Apr 2000 at 16:24:10 +0200, Peter Makholm wrote:

> Jeg tror at vi internt har meget gode kapaciteter til selve det
> tekniske i at spore angreb. Men det kunne vćre meget interessant at
> hřre noget om politiets arbejdsgang ved en anmeldelse, det vil sige
> hvordan fĺr vi mest ud af at anmelde crackere til politiet. Og ogsĺ
> gerne lidt om hvad de har af statistiker pĺ omrĺdet.

Jeg ved godt, at SSLUG har meget gode kapaciteter til at spore angreb.
Det jeg mente var bare, at en dialog pĺ teknisk plan ogsĺ kan finde
sted. Men ok - sĺ snakker jeg videre med rejseholdet senere pĺ dagen.
Du har da givet mig noget mere konkret at arbejde videre med.
I fřlge reference 1 spurgte jeg, om jeg skulle fortsćtte og da ingen
har protesteret endnu, hĺber jeg - der er grřnt lys.

--
mvh: Johnny Dann Jřrgensen | sslug@sslug

I deleted my Windows partition on the 4'th of March 1999.