Re: [MOEDE] Program for mødet tirsdag d. 9/11

Jacob Sparre Andersen wrote:

http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#199911090SSLUG

> Det er ved at være tid for at finde ud af hvad der skal på
> programmet for hyggemødet i Symbion tirsdag den 9 november.

>  - "DNS" (Ole Tange):                              [1 aften]
>    Introduktion til navnesystemet på Internet.

Ha ha, jeg har vist ikke fulgt ordentligt med. :)
Jeg har lige skrevet til Ole og spurgt om han ikke kunne
forklare mig hvordan vi får adict.net over på sslug.dk

Så jeg stemmer klart for DNS! :)

Og så også Perl, som jeg også har spurgt Ole om han
ikke kunne tænke sig at lave et kursus i. ADiCT har et
linier Perl der trænger til en 'overhaling', og jeg vil
jo gerne selv.

>  - "Lidt om hvorfor Apache fylder mere end 1000 linier"
>    (Hans Schou/Jacob Sparre Andersen):        [godt en time]

Det er jo også et spændende emne ;-)
(så må vi hellere få lavet nogle slides)

Vi kunne jo også sprede dem lidt ud på andre datoer.
Det er jo nemt at ændre.

--
best regards