Re: [MOEDE] forslag til emne

Enig !!!
Jeg tror at mange af medlemmerne glæder sig til at høre en
eller flere fortælle om deres erfaringer med Staroffice.
Lad Staroffice være punkt et på programmet.

Forslag til punkt 2.
Erfaringer med installation af Redhat 6.1
Mon ikke det er et emne der har stor interresse blandt medlemmerne.

Med venlig hilsen
Jørgen Kristensen