Re: [MOEDE] RE: Hyggemøde på Niels Bohr Institutet i denkommende uge? (fwd )

On Wed, 20 Oct 1999, Claus Sørensen wrote:

> Fra: Peter Toft <sslug@sslug>

> Jeg vil gerne stå for det, hvis det bliver alt andet end onsdage.

Det er da en god ide. Koordiner med Bjørn fra NBI mht. hvilken ugedag der
passer ham (dem) bedst og lad os så køre på.

Forslag; at de ekstra hyggemøder har et emne per gang. Jeg kan se at der
er nogle forslag som tydeligt tager lang tid  - såsom Perl. Det ville være
et godt supplement.

Det er bare et forslag.

Me smile ;-))

Do you trust one company to decide the future ?
You can win - Choose Linux !