RE: Hyggemøde på Niels Bohr Institutet i denkommende uge? (fwd)

Fra: Peter Toft <sslug@sslug>

> Ekstra hyggemøder kan køre på NBI. Jeg må ærligt sige som de ca. 50% andre
> på sidste hyggemøde at jeg ikke automatisk er interesseret i ekstra møder
> lige nu - i høj grad pga. et afsindigt stort tidspres nu.
>
> MEN jeg vil ikke bremse det - bare bede om at andre _stabile_ folk kan stå
> for at få det arrangeret - i samarbejde med Bjørn. Med andre ord - jeg vil
> ikke hænge på det.

Jeg vil gerne stå for det, hvis det bliver alt andet end onsdage.

De herligste hilsner

Claus Sørensen        S S L U G        Tlf:    44 66 46 46
Kasserer           ----------------    Fax:    44 66 25 16
Nøddelunden 110     Skåne Sjælland     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum     Linux User Group    Web:   www.sslug.dk