Date: Tue, 19 Oct 1999 11:29:26 +0200
From: "Bjorn S. Nilsson, NBI, Copenhagen" <sslug@sslug>
To: Peter Toft <sslug@sslug>
Cc: Claus Sørensen <sslug@sslug>, Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug>,
     sslug@sslug
Subject: RE: Hyggemøde på Niels Bohr Institutet i den kommende uge?

Kære Claus, Jacob og Peter.

Det er vistnok passende at I hører noget fra mig nu. Jeg holder
det privat og ikke på listen endnu.

Niels Bohr Institutet vil gerne være vært for SSLUG arrangementer.
Jeg har mundtlige aftaler med Bestyreren (Jens Lyng Petersen) og
den bygningsansvarlige (Flemming Bo Hansen) som bægge var meget
positive. Jeg vil naturligvis selv tage ansvaret (jeg er lektor
ved NBI) og ordne det formelle. Det vi kan tilbyde er et af tre
auditorier:

AUD M har 43 stolepladser plus ekstra stole kan opstilles langs siden

AUD A har 58 stolepladser    - " -           - " -

AUD U har 130 stolepladser  evt. nogle ekstra pladser

Jeg ser kun et problem, og det er naturligvis tidspunktet. Jeg er
selv som regel til korprøve tirsdag aften, og desuden rejser jeg en
del. Jeg tror dog at Anders Wäänänen kan være her hvis hverken Jacob
eller jeg selv er tilstede. I denne uge er jeg rejst væk på fredag-
søndag, og i uge 43 (næste uge) onsdag-mandag.

Det eneste krav institutet har rejst er at det ikke skal koste noget,
f.eks. ekstra rengøring. Men, mon ikke man kan lade være med at spise
her?

Det kunde være rart om NBI kunde give noget tilbage til SSLUG på
denne måde, så jeg håber vi kan finde ud af det. Lad mig høre ...

Mange hilsner,

Björn
Bjorn S. Nilsson          Email:             sslug@sslug
Niels Bohr Institute                or just  sslug@sslug
Blegdamsvej 17            Phone:             +45 35325283
DK-2100 Copenhagen        CellPhone:         +45 20701111
Denmark                   Fax:               +45 35325016