Re: [MOEDE] Lokaler til ekstra møder

Mads:

> En ulempe ved DIKU er at der er kommet alarm på hernede. Det gør adgangen
> noget mere vanskeligt.

Det er der jo også på Symbion, så det behøver jo ikke være
en forhindring.

Jon:

> der er ogsaa HCOe, hvor jeg spurgte dem paa et tidspunkt,
> men det koster vist :(

Det vil jeg tror vi kan snakke os uden om, men det vil
muligvis kræve støtte fra nogle VIP'er. Niels Bohr
Institutet kunne også være en mulighed, men jeg kan ikke
arrangere noget her mens jeg er i udlandet (indtil marts).

God fornøjelse,

Jacob
--
                       sslug@sslug