Re: [MOEDE] Program for moedet paa tirsdag?

Kenneth:

> Skal vi ikke sige 45 min.?

Det lyder fornuftigt.

> PS. Jeg kunne godt tænke mig at en eller anden fortalte lidt om Ada og
> især Ada-værktøjer til Linux.

Bare en kort oversigt over hvilke vaerktoejer (primaert GPL
selvfoelgelig) der er til raadighed for folk der vil
undersoege hvad Ada er for noget?

Det kunne jeg nok godt sige lidt om.

Er der nogen der har hoert DKUUG om der er mulighed for at
laane et lokale den 18. (eller en anden !tirsdag i loebet af
den uge).

God fornøjelse,

Jacob
--