Re: [MOEDE] Program for moedet paa tirsdag?

Peter Makholm:

> En anden tanke om et andet kernepatch: devfs, hvad kan det.

"Devfs"??? Det tror jeg ogsaa jeg kunne taale at hoere om.
Hvad med et par linier for de uindviede til at starte med?

> Det foredrag kan jeg dog ikke holde, men vil meget gerne høre om
> det. Og så kommer jeg op på at have 2 ikke-afsatte foredragsforslag på
> listen.

Du udpeger dog ikke andre til at holde foredrag. :-)

> [
>  Er der ikke en der meget diskret kan spørge om et eller andet om
>  Ada?

Jeg maa hellere advare om at der er nogen der mener jeg er
vaerre naar jeg praediker Ada, end naar jeg praediker Linux,
saa bestil noget teknisk og ikke noget ideologisk (og lad
vaere med at sige at <indsaet programmeringssprog her> er
bedre end Ada :-).

>  Det ladder ikke til at Jacob bare vil møve sig ind som vi andre (læs:
>  jeg) gør. (-:
> ]

Nu sidder jeg jo ogsaa i Paris for tiden (dog ikke
15-24/10), saa jeg kan ikke bare lige komme og snakke en
vilkaarlig aften. - Saa der er skam en forklaring paa at jeg
ikke bare har benyttet mig af at jeg har sat mig paa
redaktionen af hyggemoedeprogrammerne.

God fornøjelse,

Jacob

PS: Der er ogsaa enkelte andre SSLUG-medlemmer der koder i
    Ada - dog ikke i arbejdstiden.
--
                       sslug@sslug
                 http://www.sslug.dk/adict/