Re: [MOEDE] Program for moedet paa tirsdag?

Peter Toft:

> Beregn 2-3 minutter per slide og vær konsekvent med at styre tiden. Det er
> mit trick når jeg normalt holder foredrag. Alt kan lade sig gøre - det er
> bare at skrue mængden til tiden. Til konferencer han man ofte 13 minutter
> til noget man har arbejdet fuldtids med 3-6 måneder.......

Med den velkendte diskussionslyst blandt dem der kommer til
hyggemoeder boer man nok derudover tilfoeje fem-ti minutter
pr. kontroversielt emne man bringer op.

Det kan bare vaere svaert at regne ud hvad der er
kontroversielt. - Det vil muligvis vaere smart at lade vaere
med at snakke om specifikke RFC'er (med mindre du med fast
stemme kan sige "det kender jeg ikke noget til" :-).

> Det er jeg interesseret i.

Ogsaa jeg (langt inde betyder forhaabentlig marts eller
senere).

God fornøjelse,

Jacob
--