Re: [MOEDE] Program for moedet paa tirsdag?

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> En tanke: Når jeg engang har sat mig ned og læst Bruce Schneiders
> Applied Crytopgraphy, ville kerneli patchen så være noget der kunne
> være interesse for? (Det bliver først engang langt inde i det nye år)

En anden tanke om et andet kernepatch: devfs, hvad kan det.

Det foredrag kan jeg dog ikke holde, men vil meget gerne høre om
det. Og så kommer jeg op på at have 2 ikke-afsatte foredragsforslag på
listen.

[
 Er der ikke en der meget diskret kan spørge om et eller andet om
 Ada?

 Det ladder ikke til at Jacob bare vil møve sig ind som vi andre (læs:
 jeg) gør. (-:
]

--
I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to me, to everyone,
and may each of you fry in hell forever.