Re: [MOEDE] Program for moedet paa tirsdag?

On 7 Oct 1999, Peter Makholm wrote:

> Nu er jeg kanon dårlig til sådan noget. Lyder 39.5 minutter
> usandsynligt. Det skulle give 25 minutters præsentation og 14.5
> minutteres spørgsmål (inkl. formulering, jeg står og ser klog ud, jeg
> svare)

Beregn 2-3 minutter per slide og vær konsekvent med at styre tiden. Det er
mit trick når jeg normalt holder foredrag. Alt kan lade sig gøre - det er
bare at skrue mængden til tiden. Til konferencer han man ofte 13 minutter
til noget man har arbejdet fuldtids med 3-6 måneder.......

> En tanke: Når jeg engang har sat mig ned og læst Bruce Schneiders
> Applied Crytopgraphy, ville kerneli patchen så være noget der kunne
> være interesse for? (Det bliver først engang langt inde i det nye år)

Det er jeg interesseret i.

....There is a low, deep rumbling sound in the distance.
I believe it is the sound of Penguins on the march.
Follow us into the Linux future.....