Re: [MOEDE] Flere møder?

Ole:

> Peter Toft wrote:

[...]

> Flere grunde:
> * det er en !tirsdag (læses: not tirsdag).

Fornuftigt hvis vi antagelser at nogle altid kan tirsdag og
nogle aldrig kan tirsdag.

Hvis vi paa den anden side antager at folk tager
hyggemoederne saa alvorligt at de ikke laegger andre faste
arrangementer tirsdag er de maaske knap saa god en ide.

> * hvis vi skal have flere møder (se subj), så nytter det ikke vi
> kun holder de sædvanlige møder.

Det siger sig selv.

?

> * jeg er ikke i Kbh. d. 12.

Det samme her - men jeg taeller nok ikke saa meget i den
store sammenhaeng.

Jacob
--
                   sslug@sslug