Re: [MOEDE] Flere møder?

Peter Toft wrote:

> Hvorfor den 18.? Vi har vel alm hyggemøde den 12.

Flere grunde:
* det er en !tirsdag (læses: not tirsdag).
* hvis vi skal have flere møder (se subj), så nytter det ikke vi
kun holder de sædvanlige møder.
* d. 18 ligger stort set midt mellem SSLUG-hyggemøde og DKUUG
møde.
* jeg er ikke i Kbh. d. 12.

> Det ville være godt. Kan det ikke komme på tirsdag ?

Fordi en tur til Perlland tager en hel aften (jvnf. mit forslag
om emne-aftener).

/Ole