Re: [MOEDE] Flere møder?

On Wed, 6 Oct 1999, Ole Tange wrote:

> Tråden døde vist. Men jeg skal gerne sparke liv i den igen.
> Forslag:
>
>   18. oktober 1999 (Det skal lige afklares med DKUUG).

Det er nok klogt at vi tager det op med DKUUG på en pæn måde.
Vi kan ikke bare lige påregne at kunne få to dage per måned.
Men spørger vi pænt så går det nok.

Hvorfor den 18.? Vi har vel alm hyggemøde den 12.

Keld ringede - han vil gerne have en halv time om C/Posix/flere
standardiseringsting på tirsdag.

> Hvis ingen andre gider snakke, kan jeg godt tage tage folk
> med en tur til Perlland.

Det ville være godt. Kan det ikke komme på tirsdag ?

Vi har vel "Når Linux starter" (Henrik Grove)
og Keld indtil videre, så der er plads.

;-)

THE PENGUIN IS THE COMPUTER